Facebook

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Przepisy na Święta Bożego Narodzenia

W mojej rodzinie w ramach przygotowań do świąt każdy ma jakąś rzecz za którą odpowiada.
Ja przygotowuję ciasteczka, babeczki i śledzie.
Dlatego w tym zbiorze takich przepisów jest najwięcej.
Moje sprawdzone, ulubione i wielokrotnie powtarzane przepisy.

W tym roku w okresie przedświątecznym nie publikuję wielu nowych rzeczy, ponieważ moja dokumentracja zdjęciowa przepadła wraz z kartą pamięci. 
A winny jest nie kto inny jak mój sprytny kocur Tofik, który musiał ją gdzieś pod moją nieuwagę schować :(

Poniżej znajdziecie przepisy na  pyszne wypieki, sałatki śledziowe, karpia, a także mięsa na świąteczny obiad i sałatki.

Serdecznie zapraszam!



Śledzie:
Babeczki:

Ciasta, torty, tarty i bezy:

Ciasteczka i rogaliki:

Mięsa na świąteczny obiad:

Sałatki:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz ;)